سوالات متداول

سوالات عمومی 
  1. پیمنت 24 چه خدماتی را ارائه می دهد؟

پیمنت 24 خدماتی هم چون عرضه کارت های اعتباری ویزا ، گیفت کارت ها، نقد کردن در آمد ارزی؛ خرید بلیط هواپیما، پرداخت حق ثبت مقالات در نشریه های بین المللی، پرداخت هزینه های مربوط به امور مهاجرت، پرداخت هزینه ها و Application Fee های مربوط به دانشگاه ها، پرداخت هزینه های آزمون های بین المللی، پرداخت سایت هایی که درگاه پرداخت پی پال ، ویزا، وب مانی ، پرفکت مانی ، اسکریل و وسترن یونیون داشته باشند را با رعایت شرایط و قوانین مربوط به هر درگاه پرداخت و قوانین جاری کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

  1. ساعت کاری پیمنت 24 به چه صورت بوده و سفارشات تا چه زمانی پس از ثبت سفارش انجام می شوند؟

ساعت کاری دفتر مرکزی این مجموعه (دفتر شیراز) از ساعت 8:30 تا 12 شب می باشد و مابقی دفاتر از ساعت 9 الی 18 بعد از ظهر آمادگی ارائه خدمات به کاربران را دارند. کلیه سفارشات در کوتاهترین زمان ممکن ، کمتر از 1 الی 2 ساعت بعد از ثبت سفارش بررسی و در صورت نداشتن مشکل انجام می شود.

  1. چگونه می توانم به پیمنت 24 اعتماد کنم؟

پیمنت 24 دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره بوده و بیش از هفت سال سابقه کار در زمینه پرداخت های ارزی و سیستم های مالی آنلاین را دارد. همچنین پیمنت 24 دارای بیشترین بازخورد مثبت ثبت شده در فضای مجازی می باشد.

  1. نحوه ایجاد سفارش و پرداخت آن به چه صورت می باشد؟

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید (لطفا این مورد را در نظر داشته باشید که با هر ایمیل و یا هر شماره تلفن همراه تنها 1 بار می توانید در سایت عضو شوید) ، پس از ثبت نام با ورود به ناحیه کاربری در بخش سفارشات (سفارش جدید) می توانید سفارش مورد نظرتان را ثبت نمایید. برای اطلاع از وضعیت سفارش خود هم می توانید از طریق پنل کاربری بخش "لیست سفارشات" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

  1. در چه صورتی نیاز به ارسال مدارک برای انجام سفارش یا موارد دیگر می باشد؟

بطور کلی برای انجام تمامی سفارشات باید ایمیل و تلفن همراه تایید شده باشد اما برای تعدادی از سفارشات باید مدارک دیگر نیز ارسال شود که در صفحه ثبت سفارش قابل مشاهده می باشد. این مدارک تنها یکبار از شما اخذ می شود.

  1. شرایط نقد کردن به چه صورت می باشد؟

برای نقد کردن درآمد ارزی باید این نکته را در نظر داشته باشید که :

- حداقل میزان دلار قابل نقد کردن 100 دلار می باشد.

- امکان نقد کردن مستفیم از سایتهای PTC وجود ندارد.

- جهت تسویه حساب باید کلیه مدارک هویتی شما تایید شده باشد.

پی پال
  1. کارمزد پی پال برای هر تراکنش چه مقدار می باشد؟ این کارمزد از چه کسی کسر می شود؟

کارمزد پی پال برای هر تراکنش بین 2.9 الی 5.2 درصد می باشد که از گیرنده کسر می شود.

  1. آیا برای پرداخت در سایت مورد نظر باید طبق نرخ اعلام شده در سایت ثبت سفارش کرد یا باید کارمزد پی پال را هم در نظر گرفت؟

خیر در این شرایط نیازی به در نظر گرفتن کارمزد پی پال نمی باشد و شما باید به همان میزانی که در سایت پرداختی اعلام شده است ثبت سفارش کنید. هر چند که باید در صورت وجود مالیات آن را هم به مبلغ نهایی پرداخت خود اضافه نمایید.

  1. شرایط افتتاح حساب پی پال به چه صورتی می باشد؟

هزینه افتتاح حساب پی پال در حال حاضر 499,000 تومان می باشد که در بازه زمانی 2 الی 3 روزه صورت می پذیرد و شامل موارد زیر می باشد:

  • افتتاح حساب پی پال وریفای شده به نام شخص شما و یا یکی از آشنایان شما که دارای پاسپورت باشد و شما از ایشان دارای وکالت باشید.
  • اختصاص یک آدرس استیجاری خارج از کشور
  • اختصاص یک عدد ریموت دسکتاپ
  • صدور یک ویزا گیفت کارت فیزیکی یکساله برای وریفای حساب
  • ارائه مدارک شامل یک قبض آب / برق از آدرس مورد نظر و یک اسکرین شات از ویزا کارت
وب مانی:
  1. شرایط افتتاح حساب ویمانی چیست؟
  1. برای شارژ حساب وب مانی چگونه می توان اقدام کرد؟

برای شارژ حساب وب مانی باید ابتدا تمامی مدارکتان را ارسال کرده و سپس در بخش شارژ حساب وب مانی ثبت سفارش کنید و در بخش کیف پول شماره کیف پول دلاری که با حرف Z شروع می شود را ارسال نمایید.( لطفا از شماره کیف پول وارد شده اطمینان کامل داشته و سپس ثبت سفارش را به طور کامل انجام دهید. )

  1. کارمزد وب مانی برای انجام هر سفارش چه مقدار می باشد؟این مبلغ از چه کسی کسر می شود؟

کارمزد وب مانی 0.8% می باشد که از فرستنده کسر می شود.

  1. .محدودیت حساب وب مانی به چه صورت می باشد؟

حساب وبمانی تازه افتتاح شده از نوع mini می باشد که شامل محدودیت دریافتی به صورت روزانه : 200 دلار ، هفتگی : 500 دلار و ماهانه : 1500 دلار می باشد. برای رفع این محدودیت با ارائه مدارک و ایجاد تنظیمات امنیتی در سایت وبمانی می توانید نسبت به ارتقا پلن خود اقدام نمایید.


وسترن یونیون :
  1. مزایای انتقال وجه از طریق وسترن یونیون چیست؟

نکته برتر این شرکت نسبت به روش ارسال بانکی ، سرعت ارسال آن است. بدین صورت که به محض ارسال حواله از کشور مبدا ، فرد گیرنده می تواند مبلغ را با مراجعه به هر یک از دفاتر این شرکت در کشور مقصد ، حواله را دریافت کند. مزیت دیگر ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون عدم نیاز به حساب بانکی است. بدین صورت که فرستنده فقط با داشتن اطلاعات پاسپورتی فرد گیرنده می تواند وجه را ارسال و گیرنده نیز با داشتن اصل پاسپورت می تواند مبلغ را دریافت کند.

  1. سفارشات مربوط به حواله وسترن تا چه زمانی انجام می شود؟

سفارشات مربوط به حواله وسترن یونیون همه روزه به غیر از روزهای تعطیل و جمعه انجام می شوند. در صورتي که سفارش شما قبل ازساعت 15:00 ثبت گردد طي چند ساعت کد امنيتي (MTCN) همراه با رسید پرداخت براي شما ارسال خواهد شد.

  1. برای سفارش حواله وسترن یونیون چه اطلاعاتی از گیرنده مورد نیاز است ؟

برای ارسال حواله از طریق وسترن یونیون به اطلاعات زیر نیاز می باشد :

- نام و نام خانوادگی پاسپورتی دریافت کننده وجه

- کشور مقصد ( این نکته را در نظر داشته باشید که برای کشور امریکا باید علاوه بر کشور ، ایالت (State) و شهر (City) حتما قید شود.)

  1. شرایط نقد کردن وسترن یونیون به چه صورت می باشد؟

برای نقد کردن حواله وسترن یونیون باید از طریق بخش تیکت ابتدا درخواست خود را اعلام کنید تا اطلاعات دریافت کننده کارگزار ما در امارات ، ترکیه یا عراق در اختیار شما قرار گیرد و بعد از اینکه مبلغ ارسال گردید شما باید کد MTCN و میزان مبلغ ارسالی و مشخصات کامل ارسال کننده و کشور ارسال کننده را از طریق همان تیکت اعلام نمایید. در صورت عدم بروز مشکل حواله ها بین 24 تا 48 ساعت کاری نقد و به حساب بانکی شما واریز می گردد.