با اضافه شدن کاربرهای بیشتر به شبکه‌های اجتماعی و با اضافه شدن پلتفرم‌های بیشتری برای ارتباطات، پیدا کردن افراد مورد نظر سخت‌تر شده است. ارتباط‌‌دهندگان مجبور به انتخاب این هستند که کدام یک از کانال‌های ارتباطی ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

یک روش آسان برای بررسی ارتباطات در شبکه‌های مجازی این است که یک گروه خاص از مردم را انتخاب کنیم، مثلا افرادی در یک رده سنی مشخص را در نظر بگیریم. یک اینفوگرافی از Personal Money Srevice می‌تواند اینجا به کمک ما بیاید. طبق این اینفوگرافی اگر می‌خواهید به قشر ۱۳ الی ۱۹ سال و بی‌تجربه دسترسی داشته باشید، بهتر است به اینستاگرام و اسنپ چت بروید. ۲۰ الی ۳۵ ساله‌ها که حدودا ۸ ساعت در روز آنلاین هستند، بیشتر وقت خود را در یوتیوب هستند. ۸۰ درصد از ۳۶ تا ۴۹ ساله‌ها صفحات فیسبوک و توییتر دارند. ۶۰ درصد از افراد بین ۵۰ تا ۶۴ سال هم از فیسبوک استفاده می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

تا سال ۲۰۲۰، حدودا ۲/۹۹ میلیارد کاربر صفحات اجتماعی وجود خواهد داشت. نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تغییراتی در شبکه‌های اجتماعی رخ خواهد داد، اما بهترین راه این است که از روی سن مخاطبین روند تغییرات در شبکه‌های اجتماعی را پیش‌بینی کنیم.

پس اگر مدتی از مادربزرگ خود بی‌خبر مانده‌اید، وقتش شده تا سری به فیسبوکش بزنید! بعد از اینکه از احوال مادربزرگتان در فیسبوک با خبر شدید، سری به اینفوگرافی‌های زیر بزنید تا بفهمید که چه افرادی از کدام شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر استفاده می‌کنند.

اینفوگرافی شبکه مجازی

اینستاگرامفیسبوک

پینترست

توییتر

یوتیوب

نسل ایگرگنسل انفجارنسل ایکسنسل زد

نویسنده :
انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۶
مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =

کانال تلگرام