دسته بندی

جام جهانی فوتبال بعد از المپیک مهمترین رویداد ورزشی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. میلیون‌ها نفر برای تماشای این بازی‌ها در روز‌های مسابقه دور هم جمع می‌شوند و بیشتر مردم دنیا این بازی‌ها را در منازل و یا کافه‌ها تماشا می‌کنند. با تعیین زمان بازی‌های ایران در جام جهانی، بسیاری از مردم در حال برنامه‌ریزی برای مهمانی‌های روز مسابقه هستند و از طرفی فروشندگان زیادی هستند که برای تامین کالاهای این بازی‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌خواهند از تجارت در رویداد‌های ورزشی نهایت استفاده را ببرند.

مجله تخصصی ارز دیجیتال

سومین شماره مجله ارزهای دیجیتال پیمنت ۲۴ منتشر شد

در این شماره از مجله تحصصی ارز دیجیتال که اولین مجله سال ۱۳۹۷ محسوب می‌شود، به بررسی اتریوم و ریپل و همچنین داستان‌های جالب در مورد بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم. ما در پیمنت۲۴ همیشه به دنبال این هستیم که در کنار بازتاب اخبار مهم ارزهای دیجیتال، اطلاع‌رسانی در حوزه جدیدترین خبرهای فناوری بلاک چین را هم در دستور کار خود قرار بدهیم که با مطالعه سومین شماره از مجله ارزهای دیجیتال پیمنت۲۴ به این موضوع پی خواهید برد. جهت مشاهده اولین و دومین مجله ارز دیجیتال پیمنت۲۴ می‌توانید روی لینک معرفی شده کلیک کنید.

دانلود رایگان سومین مجله تخصصی ارزهای دیجیتال

بیشتر بخوانید:

هتل های روسی در طول جام جهانی بیت کوین می پذیرند

از سوی دیگر، در کشور روسیه هم افرادی برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند مهمانی‌های میزبانی روز بازی‌‌ها را ترتیب دهند و نقش یک واسطه را برای خرده‌فروشان و خوار و بارفروشان بازی می‌کنند. بر طبق تحقیقات جدید، انتظار می‌رود هر شخص قبل رویدادها، بیش از ۲۵۰ هزار تومان را فقط روی غذا، کرایه رسیدن تا ورزشگاه و موارد دیگر هزینه کند و خرده‌فروشان و خوار و بارفروشان محلی می‌توانند انتظار این را داشته باشند که سود بیشتری از این رویدادها به دست آورند.

آمارهای جهانی نشان می‌دهد قبل از رویداد‌های مهم ورزشی، ۴۳ درصد مردم از مغازه‌های ‌محلی و کوچک خرید می‌کنند، درحالی که فقط ۳۳ درصد افراد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ ممکن است خریدهایشان را انجام دهند. همچنین طبق آمارها، بیش از نیمی از مردم تمایل دارند کمتر از ۴ کیلومتر برای انجام خرید خود سفر کنند. وقتی نوبت به سفارش دادن غذا از رستوران می‌رسد، همین مسافت را طی می‌کنند، یعنی چیزی حدود چهار کیلومتر را می‌پیمایند. اگر به دنبال کسب درآمد بیشتر در زمان رویداد‌های بزرگ ورزشی هستید این سه مورد را در نظر بگیرید.

۱. برای تجارت در رویداد‌های ورزشی چندین بار تبلیغات انجام دهید

تجارت در رویداد‌های ورزشیبرطبق نتایج بررسی شده، اکثر مشتریان (۶۹ درصد افراد) خریدشان را درست یک روز یا دو روز قبل از مسابقه تمام خواهند کرد، یا حتی بعضی افراد در روز مسابقه خریدشان را انجام می‌دهند. این امر یک فرصت عالی برای کسب‌ و کارهای محلی ایجاد می‌کند تا بتوانند مشتریان را جذب این مغازه‌های لحظه آخری کنند. این فرایند جذب کردن مشتریان، باید از طریق تبلیغات‌ هدفمند و در زمان مناسب صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

۵ ایده کسب و کار که می‌توانید از همین الان آغاز کنید

برای مثال، یک خوار و بار فروش محلی، در صبح روز مسابقه می‌تواند یک کوپن از طریق ایمیل بفرستد و این پیشنهاد را بدهد که هر کس قبل از ساعت ۱۰ صبح از این مغازه خرید کند، بابت هر خرید یک خوراکی رایگان دریافت خواهد کرد. علاوه بر این که فروشنده با تبلیغات خرید خوراکی را افزایش می‌دهد، این احتمال هم وجود دارد که باعث شود فرد خریدار اقلامی مانند بشقاب‌های کاغذی، ظروف پلاستیکی و بقیه موارد مهم و ضروری دیگر را هم از مغازه شما خریداری کند.

اگرچه، درست است که این خریداران لحظه آخری باید به وسیله خرده‌فروشان و خوار و بارفروشان اولویت‌بندی شوند، اما نتایج بررسی‌ها هم نشان می‌دهد که تقریبا یک سوم مشتریان، خرید تدارکات مهمانی و جمع شدن دورهمی جهت تماشای مسابقه ورزشی را حدالقل یک هفته قبل از روز مسابقات مهم ورزشی شروع خواهند کرد. با این نگرش، مهم است که کسب‌ و کارها امکاناتی مانند راه‌های ارتباطی بین خریداران و فروشندگان را ایجاد کنند، یعنی پیشنهادات و تبلیغات خود را یک هفته‌ قبل از مسابقه شروع کنند.

۲. تجربه موجود را بهینه کنید

تجارت در رویداد‌های ورزشیخریدانی که لحظه آخر خرید می‌کنند، در روز مسابقه تعدادشان افزایش می‌یابد و بالغ بر ۷۵ درصد آن‌ها برنامه دارند تا وسایل مورد نیاز مهمانی و شادی را روز مسابقه‌ از فروشگاه‌ها بخرند. در این مورد خرده‌فروشان و خوار و بارفروشان باید اطمینان پیدا کنند موقعیت آن‌ها به گونه‌ای است که امکاناتی مانند دسترسی‌، سرعت و گزینه راحتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. برای انجام این‌ کار، فروشگاه‌ها باید موارد فوق را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد بیشتر ؛ چیزی که همه به دنبال آن هستیم

برای جشن‌های بعد از مسابقه اقلامی ماننده پرچم کشور یا تیم‌های محبوب تماشاگران، لباس ورزشی تیم مورد نظر، بادکنک‌ها و دیگر اقلام در ابعاد و اندازه‌های مختلف بسیار طرفدار پیدا می‌کند. پس لازم است افرادی که به فکر تامین نیاز مشتریان و تجارت در رویداد‌های ورزشی هستند، موارد مورد نیاز را بیش از گذشته تامین کنند و حتی پیش‌بینی کنند که تجمعات و جشن‌ها در چه محل‌هایی بیشتر رخ می‌دهد تا برای تبلیغات یا فروش اقدام نمایند. خرده‌فروشان باید مطمئن شوند که از این طریق مشتریان را به خواسته‌هایشان برسانند.

۳. برای افزایش جمعیت در روز مسابقه آماده باشید

تجارت در رویداد‌های ورزشیاین واضح است که وقتی زمان خرید و آمادگی در روز بازی فرا می‌رسد، مشتریان برنامه‌ریزی می‌کنند تا از محلی‌ها خرید کنند. اگرچه، بیشتر این کسب‌ و کارهای محلی همیشه فضای قفسه و موجودی کمتری دارند، اما این موضوع آن‌ها را به این نکته‌ی آخر هدایت می‌کند که مطمئن شوند موجودی‌های فروشگاه پاسخگوی تقاضای هواردارن ورزشی باشد.

این گزینه‌ در مورد رستوران‌ها و بیرون‌بر‌ها هم صدق می‌کند. تقریبا بخش زیادی از مردم قصد دارند برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های مسابقات ورزشی، غذای خود را از بیرون سفارش دهند. این امر یک فرصت خوب برای رستوران‌های محلی و کوچک فراهم می‌کند تا روی این رویداد بزرگ سرمایه‌گذاری کنند. در بسیاری از کشورها اغلب کلمه پیتزا هم معنی کلمه جشن فوتبال است. در تحقیقی در آمریکا، برآورد شد سال گذشته آمریکایی‌ها در روز مسابقات مهم ورزشی، بیش از ۱۲/۵ میلیون پیتزا خریدند که تقریبا به طور میانگین قیمت هر سفارش ۱۲۵ هزار تومان بود. پیتزا فروشان محلی، برای بیشتر کردن مشتریان باید یک تجربه خوب در مشتریان فعلی خود ایجاد کنند. آن‌ها باید حواسشان باشد که برای تحویل غذا با سرعت زیاد و به ‌موقع، به اندازه کافی کارمند داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

عادت های موفقیت که بیش از ۹۹ درصد از مردم از آن دور هستند

بزرگترین رویدادهای ورزشی، همیشه یک فرصت عالی برای رستوران‌ها، خورا و بارفروشان و خرده‌فروشان بزرگ و کوچک ارائه می‌کند تا از تجارت در رویداد‌های ورزشی به نحوی ایده‌آل استفاده کنند و حجم فروش خود را زیاد کنند. اگر چه، کسب‌ و کارهای محلی و کوچک باید این انتظار را داشته باشند که بتوانند بیشترین منفعت را در روز مسابقه، با فراهم کردن راحتی بیشتری برای مشتریان ببرند. فروشگاه‌های کوچک‌تر می‌توانند با توجه به فعالیت‌های خود، این انتظار را داشته باشند که فروش بیشتری از طریق تبلیغات در چنین رویداد‌هایی به دست آورند.

با توجه به نزدیک شدن مهم‌ترین رویداد فوتبال یعنی جام جهانی، در صورتی که برای تجارت در رویداد‌های ورزشی نیاز به نقد کردن درآمد ارزی هستید یا نیاز به حوالجات ارزی به خارج کشور دارید می‌توانید از خدمات پیمنت۲۴ استفاده کنید.

نویسنده :
انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

کانال تلگرام