‍‍
دسته بندی

شما احتمالا حساب کاربری اینستاگرام دارید و همه کارها را هم درست انجام می‌دهید اما همچنان تعداد دنبال‌کننده‌های شما بیشتر از چند صد نفر نیستند. با وجود بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام جای تعجبی نیست که محبوب شدن در این شبکه اجتماعی کار آسانی نخواهد بود. اغلب تصور می‌کنند برای اینکه بتوانند از وبلاگ یا درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشند باید هزاران دنبال کننده داشته باشند. البته داشتن هزاران دنبال کننده کمک می‌کند فروش خود را افزایش داده و درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشید اما مهم این است که وبلاگ و پست‌های شما از کیفیت خوبی برخودار باشد.

این اصل در مورد اینستاگرام هم صدق می‌کند. اگر مخاطبان نزدیک و علاقه‌مندی داشته باشید برندهای بیشتری مشتاق کار کردن با شما خواهند بود. چرا که فرایند فروش برای شما آسان‌تر خواهد بود.

اگر می‌خواهید از اینستاگرام پول در بیاورید اما هنوز ۱۰۰۰ دنبال کننده هم ندارید، این مطلب مناسب شماست.

چرا پول در آوردن از اینستاگرام چندان آسان نیست؟

نمی‌توانید چند تبلیغ انجام دهید و امید داشته باشید که دنبال کننده‌ها نیز با شما کار کنند. روش درآمدزایی از اینستاگرام این گونه نیست.

البته اینستاگرام راه خوبی برای پول در آوردن از برندهایی است که دوست‌شان دارید. اما برای اینکه بتوانید از فید خود بهترین درآمدزایی از اینستاگرام را ایجاد کنید باید متفاوت فکر کنید.

اینستاگرام راه خوبی برای درآمدزایی از طریق پشت صحنه است. اینستاگرام یک راه فرعی برای درآمدزایی است.

الگوریتم‌های اینستاگرام کمی پیچیده هستند و برای این‌که بتوانید پست‌های بهینه ایجاد کنید و درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشید باید کمی زمان صرف کرد. به مرور متوجه خواهید شد که تعداد دنبال‌کننده‌های شما اصلا مهم نیست.

مهم این است که کاربران شما چقدر با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

اینستاگرام

برای درآمدزایی از اینستاگرام نیازی به دنبال کننده‌های زیادی ندارید

قبل از اینکه به تعداد دنبال کننده‌های خود توجه کنید باید روی افزایش ارتباط با کاربر تمرکز کنید.

اینکه ۱۰۰ دنبال کننده داشته باشید که مرتب پست‌های شما را لایک می‌کنند و نظر می‌دهند خیلی بهتر از این است که ۱۰ هزار دنبال کننده داشته اما تعداد لایک‌ها و کامنت‌های کمی داشته باشید.

برندها با افرادی کار می‌کنند دیگران پست‌های آن‌ها را دوست داشته باشند. شما هر چه بیشتر خود را به عنوان یک فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) نشان می‌دهید و مخاطبان با پست‌های شما ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.

در ادامه به نکاتی اشاره خواهد شد که باعث افزایش ارتباط مخاطب با فید اینستاگرام شما خواهد شد:

هر روز پست کنید

حدود ۷۰ درصد پست‌های اینستاگرام دیده نمی‌شوند. روزانه ده‌ها میلیون پست اینستاگرامی منتشر می‌شود که سبب می‌شود تا پست شما در میان این همه هیاهو گم شود. البته هر چقدر بیشتر پست کنید احتمال بیشتری دارد توسط بقیه دیده شوید و ارتباط بیشتری برقرار کنید.

به نظر می‌رسد الگوریتم اینستاگرام تمایل به حساب‌هایی دارد که پست بیشتری منتشر می‌کنند. اگر نمی‌توانید هر روز برای پست گذاشتن وقت بگذارید می‌توانید از برنامه‌هایی مثل: Buffer و Hootsuite برای برنامه‌ریزی ارسال پست‌ها استفاده کنید.

می‌توانید در یک روز پست‌های هفته خود را آماده و زمان ارسال آنها را نیز مشخص کنید.

این مطلب را از دست ندهید:  ایده های کسب و کار کم هزینه که می توانند منبع درآمد اصلی شما شوند

ارسال پست در زمان‌های مناسب

نه تنها باید هر روز پست کنید بلکه باید در زمان مناسب پست خود را ارسال کنید. درست مثل سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام هم زمان‌هایی دارد که مردم بیشتر در آن فعال هستند و با پست‌های شما بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند.

در طول هفته کاری و اطراف زمان نهار، بهترین موقع برای ارسال پست‌های اینستاگرام است. در این موقع اغلب افراد در حال استراحت هستند و شبکه‌های اجتماعی خود را چک می‌کنند و احتمال بیشتری دارد تا پست‌های شما دیده شوند.

اگر از ابزارهای برنامه‌ریزی برای ارسال پست استفاده کنید کارتان راحت‌تر خواهد بود. Buffer به عنوان مثال: به صورت خودکار بهترین زمان‌های ارسال را پیشنهاد می‌کند و نیازی به حدس زدن هم ندارید.

درآمدزایی از اینستاگرام

از هشتگ‌های درست استفاده کنید

کاربران اغلب از هشتگ‌های نادرستی در اینستاگرام استفاده می‌کنند. تصور می‌کنند اگر از هشتگ بیشتری استفاده شود مردم بیشتر پست‌های آن‌ها را مشاهده خواهند کرد.

هر چند تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که استفاده از ۵ هشتگ در هر پست می‌تواند میزان ارتباط کاربر را پست‌ها بیشتر کند. البته باید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که مخاطب را مورد هدف قرار می‌دهد.

یک راه درست این است که نگاه کنید ببینید بقیه از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. آن‌ها از چه هشتگی برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند. این‌ها هشتگ‌هایی هستند که باید روی آن‌ها تمرکز کنید. کمی آن‌ها را تغییر دهید و ببینید کدام بهتر جواب می‌دهند.

با اینفلوئنسرهای مثل خودتان ارتباط بگیرید

خیلی عجیب است که با رقبای خود ارتباط برقرار کنید. اما وقتی صحبت از اینستاگرام می‌شود می‌توان استثنا قائل شد.

ارتباط برقرار کردن با آن‌ها، نه تنها نشان می‌دهد که می‌خواهید در این صنعت برای خودتان اسمی بسازید بلکه شما نیز مورد توجه دیگران قرار می‌گیرید. افراد تمایل دارند بیشتر با اینفلوئنسرهایی ارتباط برقرار کنند که مربوط به حوزه کاری‌شان هستند.

زمانی اختصاص دهید و افراد مشهور در حوزه کاری خودتان را شناسایی کنید. ببینید آن‌ها برای ارتباط بیشتر با مخاطب چه کار می‌کنند و از آن برای بهبود حساب کاربری‌تان استفاده کنید. آن‌ها را دنبال کنید و با پست‌های آن‌ها ارتباط برقرار کنید شاید شما را هم دنبال کردند.

پست‌های جذاب ایجاد کنید

آیا حساب کاربری خوبی را می‌شناسید که پست‌های جذاب و منسجم تولید نکند؟ احتمالا پاسخ‌تان منفی است.

کلید موفقیت در اینستاگرام این است که پست‌هایی زیبا تولید کنید که با استایل بقیه تصاویر شما مرتبط باشند. روی ایجاد استایلی برای برند خود تمرکز کنید و از یک یا دو فیلتر روی تصاویر بیشتر استفاده نکنید. این فیلترها باید با رنگ برند شما هم متناسب باشند.

از بسترهای دیگر هم استفاده کنید

آیا حساب‌های توئیتر و فیسبوک شما نسبت به اینستاگرام بهتر کار می‌کنند؟ بهتر است از این حساب‌های موفق برای رشد دنبال کننده‌های خود در اینستاگرام هم استفاده کنید.

اگر کاربران شما را در سایر بسترها دنبال می‌کنند، آن‌ها به شما و پست‌های‌تان علاقه دارند. احتمال زیادی دارد که آن‌ها پست‌های اینستاگرام شما را هم دنبال کنند.

از بسترهای دیگر برای تبلیغ اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر لیست ایمیلی را ایجاد کرده‌اید می‌توانید برای آن‌ها ایمیلی حاوی آدرس صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید. داخل ایمیل چند تصویر از صفحه اینستاگرام را نیز ارسال کنید.

این مطلب را از دست ندهید:  برترین شغل‌ های فریلنسینگ برای گیک های ریاضی

درآمدزایی از اینستاگرام

پول در آوردن از اینستاگرام

در حالی که روی بهبود حساب اینستاگرام خود کار می‌کنید می‌توانید اقدام به درآمدزایی از اینستاگرام کنید. اگر مخاطبان با صفحه شما ارتباط برقرار می‌کنند، حتی اگر ۵۰۰ دنبال کننده هم داشته باشید می‌توانید درآمد ایجاد کنید.

از اینستاگرام برای تبلیغ فروش آنلاین خود استفاده کنید

یکی از بهترین جنبه‌های اینستاگرام این است که به برندتان جنبه تصویری می‌دهد. اگر از طریق فروشگاه آنلاین محصول می‌فروشید اینستاگرام یکی از بهترین کانال‌های فروش برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای جالب است.

به حساب اینستاگرام خود به عنوان بخشی از کسب و کار و برندتان نگاه کنید. شما همه محصولات خود را در وبسایت قرار می‌دهید و در آنجا فروش صورت می‌گیرد. اما حساب اینستاگرام جایی است که می‌توانید به این محصولات شخصیت بدهید و درآمدزایی از اینستاگرام داشته باشید.

متاسفانه اینستاگرام بهترین بستر برای لینک دادن به وبسایت‌تان نیست. تنها جایی که می‌توانید لینک بگذارید در قسمت بیو است. احتمالا با اصطلاحاتی مثل: لینک در بیو آشنا شده‌اید که شما را به صفحه‌ای خاص هدایت می‌کنند.

البته راه بهتری هم وجود دارد. شما می‌توانید از ابزاری مثل: Linktree استفاده کنید و لینک این وبسایت را در آن قرار دهید تا از آنجا به سایر لینک‌ها هدایت شوید.

از قسمت رایگان این وبسایت می‌توانید هر چه خواستید لینک برای محصولات مورد نظر خود ایجاد کنید.

اسپانسر شدن مستقیم یک برند

یکی از راه‌هایی که اینفلوئنسرها از طریق آن درآمدزایی می‌کنند از طریق اسپانسر شدن برای برندها است. در این شرایط، اینفلوئنسر کمک می‌کند تا محصولات برند بیشتر به فروش برسند.

خیلی از افراد مشهوری که می‌شناسید از این روش استفاده می‌کنند. بسته به تعداد مخاطب‌ها و میزان اثرشان روی کاربر، درآمدهای خوبی را بدست می‌آورند.

پیدا کردن برندها برای همکاری

چه برندهای برای اسپانسر شدن با شما کار می‌کنند؟ چطور باید آن‌ها را پیدا کرد؟

اگر تا حالا در این زمینه فعالیت نکرده‌اید بهتر است به سایر افراد تاثیرگذار نگاه کنید و ببینید با چه برندهایی کار می‌کنند.

وقتی اولین برند محبوب خود را تبلیغ کردید، برندها نیز مشاهده می‌کنند که شما چه توانایی‌هایی دارید.

درآمدزایی از اینستاگرام

برنامه‌های اینفلوئنسر اینستاگرام

در این روش، برندها می‌توانند شما را پیدا کنند و شانس این را خواهید داشت با برندهای مختلف کار کنید. اگر شما مناسب کمپین‌های تبلیغاتی‌شان باشید، با شما تماس می‌گیرند.

این کمپین‌ها می‌توانند موقتی یا چند ماهه باشند و دیگر نیازی نیست در طی این مدت با برند رقیب هم کار کنید.

این برنامه‌ها به شما میزان درآمدتان را خواهند گفت و دیگر نیازی به حدس زدن آن ندارید. بعضی از این برنامه‌ها:

  • HYPR
  • Influicity
  • Revfluence
  • Tapinfluence
  • Tribe

همکاری در فروش

بعضی از اینفلوئنسرها با برندهایی که به آن علاقه دارند وارد فرایند همکاری در فروش می‌شوند. این کار مثل استفاده از لینک‌های افیلیت مارکتینگ در وبسایت است. شما به محصول مورد نظر لینک می‌دهید و در ازای خرید محصول، درصد کمیسیون دریافت می‌کنید.

در این متد شما باید در بیوی خود لینک ایجاد کنید. خوب است چند تصویر از محصول را در حساب کاربری‌تان قرار دهید. محصولات و خدماتی را تبلیغ کنید که آن‌ها را استفاده می‌کنید تا بتوانید تصاویر شخصی‌تری ایجاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید:  چگونه در طول سفر کار کنیم و پول دربیاوریم؟

اگر هم محصول را در اختیار ندارید از برند بخواهید که تصاویر را در اختیار شما قرار دهد.

تصاویر خود را بفروشید

بعضی از کاربران اینستاگرام شروع به فروش عکس‌های خود در وبسایت‌های فروش عکس می‌کنند. خیلی‌ها نمی‌دانند که می‌توان همین کار را با عکس‌های اینستاگرام هم انجام داد.

حتی می‌توانید نسخه‌های چاپی عکس را به دنبال کننده‌های خود بفروشید.

اینستاگرم

مدیریت سایر حساب‌های اینستاگرام

اگر حساب کاربری ضعیفی دارید یا اینکه حساب کاربری قوی دارید و می‌خواهید فعالیت خود را گسترش دهید، می‌توانید حساب‌های دیگران را هم مدیریت کنید.

مدیریت حساب‌های کاربری اجتماعی تبدیل به یک فعالیت دورکاری شده است. به عنوان مدیر حساب، شما کنترل حساب سایر اشخاص را به عهده می‌گیرید و تصاویر، کپشن‌ها و هشتگ‌ها را مدیریت می‌کنید.

اشخاص و برندها ممکن است از شما بخواهند تا به صورت فعال با مخاطب‌شان ارتباط برقرار کنید تا تعداد آن‌ها را افزایش دهید.

در ضمن می‌توانید برای برندها براساس نیازشان، تصاویر مختلف ایجاد کنید.

حمایت خود را بفروشید

وقتی می‌بینید بعضی از اینفلوئنسرها، از تصاویر سایر حساب‌های کاربری استفاده می‌کنند، یکی از حالت‌های زیر وجود دارد:

  • این فرد واقعا به فرد و برند علاقه دارد و می‌خواهد توجه همه را به آن جلب کند.
  • این فرد بابت این حمایت پول دریافت کرده است.

شما می‌توانید حمایت خود را هم بفروشید. این حمایت می‌تواند از تگ کردن یا استفاده از یک هشتگ خاص باشد.

تبلیغ محصولات دیجیتالی خودتان

اگر می‌خواهید شانس موفقیت خود را افزایش بدهید، بهتر است چند منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. محبوبیت فروش محصولات دیجیتال در حال افزایش است و باعث افزایش طول عمر کسب و کارهای دیجیتال می‌شود.

می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را در وبسایت‌های مخصوص این کار به فروش برسانید یا وبینارهایی ایجاد کنید و در مورد موضوعات تخصصی خود به دیگران آموزش دهید. شما می‌توانید از اینستاگرام برای فروش آنها استفاده کنید.

اگر ویدئو تهیه می‌کنید، بخشی از آن را روی اینستاگرام قرار دهید یا چند تصویر از کتاب الکترونیک خود قرار دهید. لینک محصولات را در قسمت بیو خود قرار دهید.

درآمدزایی از اینستاگرام

فیدهای محبوب خود را بفروشید

این مورد زمانی عملی خواهد شد که دنبال کننده‌های زیادی داشته باشید و آنها نیز با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند در این صورت درآمدزایی از اینستاگرام خواهید داشت.

اگر می‌خواهید سراغ کسب و کار دیگری بروید می‌توانید حساب کاربری خود را بفروشید.

البته این کار برخلاف قوانین خود اینستاگرام است. هر چند هیچ قانون حقوقی در این زمینه وجود ندارد.

اگر قصد اخذ ویزای شینگن را دارید، کارشناسان ما در پیمنت۲۴ آماده راهنمایی و پاسخ‌دهی به شما هم‌وطنان عزیز هستند. همچنین با استفاده از خدمات پرداخت با ویزا کارت می‌توانید کلیه پرداخت‌ها یا رزرو آنلاین هتل‌ها و پرداخت هزینه‌های گرفتن وقت سفارت  را به آسانی انجام دهید. رزرو آنلاین پرواز و ارسال و دریافت پول از خارج از کشور از دیگر خدماتی است که برای مهاجران و مسافران عزیز فراهم شده است.

نویسنده :
انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام
ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی ترکیهمشاوره رایگان ۵۴۵۰۷-۰۲۱